Koncepce
|
Dvoumístný roadster s klasickým uspořádáním (vpředu podél uložený motor a pohon zadní nápravy)
|
Motor
|
V8 5.0 Ford Coyote
|
Výkon
|
412 hp (303 kW) / 6500 ot/min.
|
Kroutící moment
|
528 Nm / 4500 ot/min.
|
Kompresní poměr
|
11,0:1
|
Rám
|
Příhradová konstrukce z trubek svařovaná mig/tig s využitím sendviče carbon aramidová voština carbonkevlar
|
Karoserie
|
Kompozitní materiály carbon kevlar s využitím hliníkové a aramidové voštiny
|
Rozvor
|
2520mm
|
Rozchod
|
1596mm
|
Rozměry
|
Výška 1030mm, délka 3833mm, šířka 1955mm
|
Brzdy
|
AP racing plovoucí
|
Brzdový třmen přední
|
Ø355mm, 6 pístků
|
Brzdový třmen zadní
|
Ø330mm, 4 pístky
|
Pneu přední
|
Pirelli 285/18
|
Pneu zadní
|
Pirelli 335/18
|
Upevnění disků
|
Centrální matice
|
Disky
|
18´, almg full forged, cnc obráběna
|
Převodovka
|
Manuální 6st Getrag mt82 / Holinger sekvenční (na přání)
|
Spojka
|
Sportovní spojka, kovokeramická lamela
|
Poháněná náprava
|
Zadní
|
Diferenciál
|
OMR 3.91 samosvorný / Drexler Motorsport (na přání)
|
Hmotnost
|
750 kg
|
Výkonová hmotnost
|
549 PS/t
|
Rozložení hmotnosti P/Z
|
48,5 / 51,5%
|
Maximální rychlost
|
> 320 km/h
|
Spotřeba
|
Neudává se
|